Hardanger PokerRun 2025, torsdag 29 mai til søndag 1.juni
Re: Hardanger PokerRun 2025, torsdag 29 mai til søndag 1.juni
Er vel hjemme, stor takk til alle for et nydelig arrangement, og været da, som ble så mye bedre enn yr skulle ha det til å bli alle dagene. Litt våt start på hjemturen men ellers tørt. 

Også jeg kjørte hele turen hjem uten regn, var ikke det vi hadde trodd skulle skje når vi snakket om værmeldingen på lørdag. Men igjen tusen takk til @Kant1 for igjen å ha vært vert for oss. Nydelige turer både fredag og lørdag med fortreffelige lunsjer. Gleder meg til 2026 allerede.

- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Etter vel 8 timer kjøring kom jeg også hjem igjen. Kom ganske langt med bare noen få dråper på visiret etter flere vurderinger av veivalg. Men når jeg krysset over Utvikfjellet så var det slutt på flaksen, møtte noen solide regnbyger og mye vind siste milene hjem igjen.
Hyggelig som alltid med HPR, ser frem til neste år
Hyggelig som alltid med HPR, ser frem til neste år

- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Her må jeg bare føye meg til resten av østlandstroppen hva regnet gjelder. Ikke en dråpe 
Og hva pokerrunnet angår vil jeg bare få uttrykke at Olav'en fortsatt er min helt hva valg av veier angår. De desidert beste rutene noensinne
Tusen takk Olav for en fantastisk helg
Sender med et beskrivende bilde for dagen
Og hva pokerrunnet angår vil jeg bare få uttrykke at Olav'en fortsatt er min helt hva valg av veier angår. De desidert beste rutene noensinne
Tusen takk Olav for en fantastisk helg
Sender med et beskrivende bilde for dagen
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Også vel hjemme etter en fantastisk helg og som kanskje flere fikk med seg er neste års leilighet allerede booket (selv om ingen bekreftelse er mottatt ennå).
Tusen takk til Olav og Trond som har lagt ned tid i dette
Mange flotte perler fra @Kant1 uransaklige veier…
Tusen takk til Olav og Trond som har lagt ned tid i dette

Mange flotte perler fra @Kant1 uransaklige veier…
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ashland
- U-Svingen
- MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20 - Location: Halden
Takk til alle som har gjort dette til en flott helg og ikke minst Olav og Trond som i år har overgått seg selv med å snuse opp de smaleste og mest svingete veier Hardanger har å by på 

Hva været angår forventer vi snart en offentlig beklagelse fra dommedagsprofetene hos Yr
Knapt en regnbyge gjennom helgen 
Godt initiativ @Borg! Om mulig booker jeg meg gjerne inn på det faste soverommet
Hva været angår forventer vi snart en offentlig beklagelse fra dommedagsprofetene hos Yr
Godt initiativ @Borg! Om mulig booker jeg meg gjerne inn på det faste soverommet
fun is not a straight line
- Kant1
- Onkel
- MC: BMW R1250GSA 2019
Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)
Det blir siste helga i mai, også neste år. Det er uten "røde" dager den helga, men det betyr vel ikke all verden for deg @JRO?

Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Nei, røde eller blå dager er det samme, hver dag er en fest uansett.

Ja var vel deg, @Spiritofwinter og @ojda som bekreftet i Rosendal. Så regner jeg med @GeirHellwigPedersen og Arnfinn, inntil det motsatte er bevistashland wrote: ↑02 Jun 2025 11:03 Takk til alle som har gjort dette til en flott helg og ikke minst Olav og Trond som i år har overgått seg selv med å snuse opp de smaleste og mest svingete veier Hardanger har å by på
Hva været angår forventer vi snart en offentlig beklagelse fra dommedagsprofetene hos YrKnapt en regnbyge gjennom helgen