Valg av sykkel

Prat om tung MC.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Hva med å ha en egen mening og kjøpe den man vil ha, så er det jo bare å dra på hvilket som helst annet treff og møte likesinnede - altså MC-ister... Ser ikke helt greia at alle har det samme, da blir det jo bare kjedelig å dra på treff.
User avatar
The Vulcanrider
Posts: 22
Joined: 19 Nov 2006 21:31
MC: Mean & Green 1500 ccm
Location: Halden

Post by The Vulcanrider »

Gixxerman wrote:Hva med å ha en egen mening og kjøpe den man vil ha, så er det jo bare å dra på hvilket som helst annet treff og møte likesinnede - altså MC-ister... Ser ikke helt greia at alle har det samme, da blir det jo bare kjedelig å dra på treff.
Noen liker datter, andre liker mor.


Egen mening det har jeg, jeg kjøpte ikke vulcan for å bli medlem i Vulcanriders, det kom mye senere. Jeg kjøpte min mc fordi jeg mener at det er den peneste cruiseren som finnes. Jeg synes det er gøy å ha en sykkel som ikke alle har maken til ( masse ekstra utstyr,crome +++) jeg elsker å pusse og gnikke på crome, jeg liker at folk stopper å ser på baben min.

Så joda, det var helt og holdent min egene mening med å kjøpe denne sykkel. Jeg hadde aldri blitt fornøyd med en turtle grønn Ninja.
Mange hevder at vi som kjører V, gjør det for at vi ikke har råd til å kjøpe ekte jern (HD), det er kansje litt rett, men som familie far kan jeg ikke avse en kvart mill for å realisere guttedrømmen. En drøm som sikkert ikke ville blitt bedere om jeg hadde HD.
Min menning var å komme på 2 hjul igjen, etter 14 år uten, alt som har kommet i tillegg m VRS er bonus.

Hvis du ikke har kjørt i kortesje med 50 - 60 sykkler, kan du ikke forestille deg følelsen heller. Trafikken stopper, folk stopper, barn vinker, folk peker og tar bilder. Dette er gøy for meg, og det mener jeg.
Det å ligge å blåse i 240 er jeg ferdig med. Jeg har for mange rundt meg som fortsatt er avhengig at jeg er her.

Men dette kan vi vel diskutere i det uendlige tenker jeg.
Regards From The Vulcanrider

Il get all the sleep I need when I`m dead
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ok, fikk det bare litt for meg at du kjøpte den sykkelen kun fordi du hadde blitt oppslukt i det forumet. :)
User avatar
Kjitta8648
Posts: 662
Joined: 09 Feb 2007 23:27
MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.
Location: Bergen

Post by Kjitta8648 »

Hei Daniel
Bruk litt tid til å finne den rette sykkelen. Det er det beste rådet jeg kan gi deg.
Det viktigste er at du trives med den sykkelen du har (eller skal ha).
Tenk over hva du skal bruke sykkelen til, (ferie,fritid osv.).
Lykke til. :mrgreen:
http://www.zrxocboard.com/board/index.php

"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Post Reply