Du finner både GR 1, 2 og 3 på piratebay.orggsxr-(r) wrote: men er det noen som har fått tak i noen av de andre Gr2 filmene på nettet`?
Nedlastningsprogrammer,hva er best?
- haavard.ha
-
Kan man laste ned Torren-filer med LimeWire?
PS. Azureus 2.3.0.0 og NOD32 = 100%CPU og nesten stillestående maskin....ikke å anbefale..!
Hvis ikke man kan bruke LimeWire til torrenter lurer på om noen kan si ET program som er bland de beste, (bortsett fra Azureus); har BitComet nå...men det går såååååå treigt!
Har dere forresten sett at FBI slår til mot Torrent-sider nå, leste om det på en avis-nettside...men nå finner jeg det ikke..
Hva synes dere om det?
(poster videre her i steden for å starte ny tråd)
[/quote]
PS. Azureus 2.3.0.0 og NOD32 = 100%CPU og nesten stillestående maskin....ikke å anbefale..!

Hvis ikke man kan bruke LimeWire til torrenter lurer på om noen kan si ET program som er bland de beste, (bortsett fra Azureus); har BitComet nå...men det går såååååå treigt!

Har dere forresten sett at FBI slår til mot Torrent-sider nå, leste om det på en avis-nettside...men nå finner jeg det ikke..
Hva synes dere om det?
(poster videre her i steden for å starte ny tråd)

[/quote]Æ'ndalitten wrote:Hvis ikke man kan bruke LimeWire til torrenter lurer på om noen kan si ET program som er bland de beste, (bortsett fra Azureus); har BitComet nå...men det går såååååå treigt!![]()
Hva synes dere om det?
(poster videre her i steden for å starte ny tråd)![]()
Har selv Bitcomet...men skjønner ikke hva du mener med treigt... du må velge torrent-filene dine med mer omhu da skjønner du... Se hvor mange peers du kan få tilgjengelig... Om det er bare 8 stykker som har lasta ned filmen, så sier det seg selv at dette må du vente lenge på...
http://www.mininova.org/cat/
Der har du mange fine linker...men også noen som vil gå treigt..
Lasta ned Star Wars III på et par dager....på 1.43GB.... Skal både se og kjøpe den lell...men i påvente av DVD'n...
Hva jeg synes om FBI og at de prøver å stenge torrent-filer... Jeg synes de kan gå å ta seg en r**k for seg selv og slutte å jobbe for plateselskapene... Når de jobber så hardt og investerer så forbanna mye penger på å ta fra forbrukerne rettigheter, så sier det seg selv at noen smartere hjerner finner opp metoder for å gi forbrukerne tilbake rettighetene...
Den musikken som ikke bærer preg av "hurtig spilt inn, slett mikset, satt ut i hyllene, maks promo 2 uker, tas ut av hylla for å gi plass til ny lettselgelig dritt"-produksjon... kjøper jeg...hvis det faller i smak altså...
For min del så har jo Backstreet Boys funnet den perfekte måten å hindre meg i å laste ned "musikken" deres... De publiserer musikken... Thats it...gjør den tilgjengelig...spiller musikken sånn at jeg vet hvor "musikalske" de er... Aldri lasta ned en låt av dem eller kollegene deres....
Nå dro jeg jo litt ut på en sånn "egentlig bare si min mening om FBI for så å utbrodere litt resten av musikkindustrien"-ting da... men bær over meg...
-
Bruker newsgroups til å laste ned jeg ,koster $20 i måneden , men da får jeg full hastighet og ett enormt utvalg av filmer ,spill og programmer 
Bare se på http://www.newzbin.com
Star Wars III tok meg 2 timer å laste ned

Bare se på http://www.newzbin.com
Star Wars III tok meg 2 timer å laste ned

TheDuke2 wrote:Bruker newsgroups til å laste ned jeg ,koster $20 i måneden , men da får jeg full hastighet og ett enormt utvalg av filmer ,spill og programmer
Genialt.... Firmaet har all informasjon om deg og siden nedlasting er ganske ulovlig nå, så kan politi/fbi enkelt finne deg!

2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Med torrent kan du beskytte deg da.. Med både brannmur og Peerguard.TheDuke2 wrote:Det er like liten sjangs for å bli tatt med newsgroups som med torrent.
Siden du betaler på newsgroups har de vel kredittkort opplysninger om deg osv?
2002 Aprilia RS 125 SBK
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Nei det kan du ikke, brannmur hjelper ingenting, og perrguradian er av tvilsom nytte. Min erfaring er at bittorrent er den fildelingsmodellen som er mest "under angrep" om dagen.ChristR wrote:Med torrent kan du beskytte deg da.. Med både brannmur og Peerguard.TheDuke2 wrote:Det er like liten sjangs for å bli tatt med newsgroups som med torrent.
Siden du betaler på newsgroups har de vel kredittkort opplysninger om deg osv?
AtW