Nedlastningsprogrammer,hva er best?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
haavard.ha

Post by haavard.ha »

gsxr-(r) wrote: men er det noen som har fått tak i noen av de andre Gr2 filmene på nettet`?
Du finner både GR 1, 2 og 3 på piratebay.org
2001 Aprilia RS 125
IGNiTiON

Post by IGNiTiON »

00000000
Last edited by IGNiTiON on 06 Sep 2008 01:06, edited 1 time in total.
bla
kofalk

Post by kofalk »

torrent og bearshare skaffer vel det meste...
ChristR

Post by ChristR »

Bruker ikke BearShare og LimeWire samme nettverk?
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

Kan man laste ned Torren-filer med LimeWire?
PS. Azureus 2.3.0.0 og NOD32 = 100%CPU og nesten stillestående maskin....ikke å anbefale..! :P

Hvis ikke man kan bruke LimeWire til torrenter lurer på om noen kan si ET program som er bland de beste, (bortsett fra Azureus); har BitComet nå...men det går såååååå treigt! :evil:

Har dere forresten sett at FBI slår til mot Torrent-sider nå, leste om det på en avis-nettside...men nå finner jeg det ikke..
Hva synes dere om det?

(poster videre her i steden for å starte ny tråd) :wink: [/quote]
ChristR

Post by ChristR »

Æ'ndalitten wrote:Kan man laste ned Torren-filer med LimeWire?
Bare å søke det.. ;) Jeg deler torrents...
Men du kan ikke åpne torrentfiler i limewire.
2002 Aprilia RS 125 SBK

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Griffin

Post by Griffin »

Æ'ndalitten wrote:Hvis ikke man kan bruke LimeWire til torrenter lurer på om noen kan si ET program som er bland de beste, (bortsett fra Azureus); har BitComet nå...men det går såååååå treigt! :evil:

Har dere forresten sett at FBI slår til mot Torrent-sider nå, leste om det på en avis-nettside...men nå finner jeg det ikke..
Hva synes dere om det?

(poster videre her i steden for å starte ny tråd) :wink:
[/quote]

Har selv Bitcomet...men skjønner ikke hva du mener med treigt... du må velge torrent-filene dine med mer omhu da skjønner du... Se hvor mange peers du kan få tilgjengelig... Om det er bare 8 stykker som har lasta ned filmen, så sier det seg selv at dette må du vente lenge på...
http://www.mininova.org/cat/
Der har du mange fine linker...men også noen som vil gå treigt..

Lasta ned Star Wars III på et par dager....på 1.43GB.... Skal både se og kjøpe den lell...men i påvente av DVD'n...

Hva jeg synes om FBI og at de prøver å stenge torrent-filer... Jeg synes de kan gå å ta seg en r**k for seg selv og slutte å jobbe for plateselskapene... Når de jobber så hardt og investerer så forbanna mye penger på å ta fra forbrukerne rettigheter, så sier det seg selv at noen smartere hjerner finner opp metoder for å gi forbrukerne tilbake rettighetene...

Den musikken som ikke bærer preg av "hurtig spilt inn, slett mikset, satt ut i hyllene, maks promo 2 uker, tas ut av hylla for å gi plass til ny lettselgelig dritt"-produksjon... kjøper jeg...hvis det faller i smak altså...

For min del så har jo Backstreet Boys funnet den perfekte måten å hindre meg i å laste ned "musikken" deres... De publiserer musikken... Thats it...gjør den tilgjengelig...spiller musikken sånn at jeg vet hvor "musikalske" de er... Aldri lasta ned en låt av dem eller kollegene deres....

Nå dro jeg jo litt ut på en sånn "egentlig bare si min mening om FBI for så å utbrodere litt resten av musikkindustrien"-ting da... men bær over meg...
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

det er vel rundt 30 Peers.....på den jeg laster ned nå.
syns fortsatt at det går litt treigt, men nå har jeg satt maks upload til 3kb; det går litt fortere. :P
TheDuke2

Post by TheDuke2 »

Bruker newsgroups til å laste ned jeg ,koster $20 i måneden , men da får jeg full hastighet og ett enormt utvalg av filmer ,spill og programmer :)
Bare se på http://www.newzbin.com

Star Wars III tok meg 2 timer å laste ned :)
ChristR

Post by ChristR »

TheDuke2 wrote:Bruker newsgroups til å laste ned jeg ,koster $20 i måneden , men da får jeg full hastighet og ett enormt utvalg av filmer ,spill og programmer :)

Genialt.... Firmaet har all informasjon om deg og siden nedlasting er ganske ulovlig nå, så kan politi/fbi enkelt finne deg! :)
2002 Aprilia RS 125 SBK

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
TheDuke2

Post by TheDuke2 »

Det er like liten sjangs for å bli tatt med newsgroups som med torrent. :)
ChristR

Post by ChristR »

TheDuke2 wrote:Det er like liten sjangs for å bli tatt med newsgroups som med torrent. :)
Med torrent kan du beskytte deg da.. Med både brannmur og Peerguard.

Siden du betaler på newsgroups har de vel kredittkort opplysninger om deg osv?
2002 Aprilia RS 125 SBK

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
TheDuke2

Post by TheDuke2 »

Men det er ikke ulovlig å laste ned nyheter som det egentlig er beregnet for ,og det blir ikke logget hva man laster ned. Programmet funker stort sett akkurat som torrent bare at man ikke deler noe. Er de interessert i å ta noen så får de til det uansett hva man bruker eller ikke :)
ATWindsor
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

ChristR wrote:
TheDuke2 wrote:Det er like liten sjangs for å bli tatt med newsgroups som med torrent. :)
Med torrent kan du beskytte deg da.. Med både brannmur og Peerguard.

Siden du betaler på newsgroups har de vel kredittkort opplysninger om deg osv?
Nei det kan du ikke, brannmur hjelper ingenting, og perrguradian er av tvilsom nytte. Min erfaring er at bittorrent er den fildelingsmodellen som er mest "under angrep" om dagen.

AtW
medic1136
MC: yamaha MT09 SP 2023 model

Post by medic1136 »

Vet ikke om det er bare meg, men jeg synes at piratebay er alt for treg når det gjelder nedlasting.
Post Reply