Nedlastningsprogrammer,hva er best?
- haavard.ha
Enten er det veldig korte filmer med tvilsomt innhold ellers har han en helvetes linje! Jeg bruker ihvertfall Azureus, med torrenbytes, filelist og piratebay. Går ca 270-330 kbps....Gixxerman wrote:Størrelse på filmene og hva slags linje har du(hastighet) ?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
En 2mbit linje gir en maksimal teoretisk hastighet på 250kbps. (2000/8)Kriz wrote:har 2 meg linje... var noen hundre mb filmen, tror det var gothika
Jeg gidder ikke å regne ut om det er mulig å laste ned en noen hundre meg fil på 15 min... Noen andre får gjøre det, jeg ser på den nye star wars filmen nå....
Aprilia RS 125 FP
Uansett om du laster ned fra én eller flere samtidig spiller det ingen rolle. Du har kun en maks innhastighet og den øker ikke selvom du laster fra flereKriz wrote:Ikke med en kilde.. men laster ned av flere

Eksempel: La oss si at du kan maks laste ned 200KB/s. Laster du ned fra to stykker som kan gi deg full linjehastighet så får du 100 av den ene og 100 av den andre. Disconnecter du han ene så får du 200 av han. Så enkelt som det

Går da ikke raskere enn andre steder
Vanlige DC++ er kun single source, men laster man ned clienten RevConnect har man plutselig Multiple Sources i samme skallet.
Eneste positive med Multiple Sources er de gangene det er mange som har filen du skal laste ned, og de har ledige slots, og de ikke kan gi deg så høy hastighet. Altså veldig bra og laste ned fra flere med kjip upload, og det forekommer jo en del.

Eneste positive med Multiple Sources er de gangene det er mange som har filen du skal laste ned, og de har ledige slots, og de ikke kan gi deg så høy hastighet. Altså veldig bra og laste ned fra flere med kjip upload, og det forekommer jo en del.
-
Det er nok ikke noe galt med din datamaskin, last ned bearshare så får du utnytta hastigheten din maskimalt, jeg lasted ned med 200+ fra bearshare som er maksimaltÆ'ndalitten wrote:Jeg laster ned derfra....har vært oppe i 180 en gang, ellers har jeg aldri vært over 100kbps. Ligger som regel rundt 10....er det noe galt med maskinen min da?haavard.ha wrote:Synes piratebay er ganske grei jeg, klarer som oftest rundt 100 kb/s og er godt fornøyd med det.
-