Norsk examen
Norsk examen
noen som vet om noen bra sider om språkhistorie fra cikka 1550 e,Kr? 

-
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Re: Norsk examen
haha du har ihvertfall noe kjekt foran degTore^NSR wrote:noen som vet om noen bra sider om språkhistorie fra cikka 1550 e,Kr?

Kawasaki Zx750r Ninja.
Re: Norsk examen
haha du har ihvertfall noe kjekt foran deg
lykke til ihvertfall, må nok bare bruke google ++
[/quote]
har brukt alt
hvet ikke hva jeg leter etter en gang

har brukt alt

hvet ikke hva jeg leter etter en gang

-
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
er d ikke bare å finne på noe sprell med læreren deres også da ?Tore^NSR wrote:har Språkhistorie fra cikka 1550 og oppoverTDK wrote:Søk etter navnet på tidsperioden, renesanssen, opplysningstiden osv...
Aner ikke hva den perioden du nevner heter da...![]()
det som gjør meg skikkelig pist off er at 2 av klassene på skolen slipper examen på grunn av at en av lærerene er syk

neida, de her hjemme er norsklærere (videregående) så skal se om jeg klarer å rote fram ei bok hos dem og se om d evnt står noe nettside inni ei av de eller noe, skriver ikke inn ei hel bok :p
Kawasaki Zx750r Ninja.
-
Bibloteket er stengt i kopervik for sommerenÆ'ndalitten wrote:Håpløse oppgaver i Norsk!!
Det kan jeg bare si..."kvinne og mann".....mesteparten om det er samfunnsfag!![]()
![]()
![]()
Til Tore^NSR, min medlider av norsk muntlig: Bibliotek!Hvis dere har det i Koppervik..noe jeg antar..
Og benytt timen du får med faglærer!

men jeg har funnet stoff i boka mi nå så

satser på at jeg får en 4 i karakter

-
-
En nesten ufortjent firer!
Jobba et par timer med å legge noen stikkord inn på PowerPoint, tenkte det gikk fint å fortelle fra de;men så glapp det på Kristin Lavransdatter og Et dukkehjem. Litt surr i navn og sånn..
Men så kjenner jeg en som er av den litt dårlige sorten (i norsk..), han jobba konstant og fikk bare 3+..litt synd på han egentlig; der står jeg og ramser opp det jeg husker fra timene, mens han hadde øvd mer enn jeg hadde gjort på en månde, og han fikk så "lite"..
Det var PowerPointen som trakk meg opp fra 3 til 4..
Anbefaler det til de som kommer opp neste år; sensorene er begeistra for sånt!
Er en femmer muntlig og stort sett ellers også, så læreren min var litt overraska da jeg ble nervøs...pleier aldri å bli det.

Jobba et par timer med å legge noen stikkord inn på PowerPoint, tenkte det gikk fint å fortelle fra de;men så glapp det på Kristin Lavransdatter og Et dukkehjem. Litt surr i navn og sånn..
Men så kjenner jeg en som er av den litt dårlige sorten (i norsk..), han jobba konstant og fikk bare 3+..litt synd på han egentlig; der står jeg og ramser opp det jeg husker fra timene, mens han hadde øvd mer enn jeg hadde gjort på en månde, og han fikk så "lite"..

Det var PowerPointen som trakk meg opp fra 3 til 4..

Er en femmer muntlig og stort sett ellers også, så læreren min var litt overraska da jeg ble nervøs...pleier aldri å bli det.