Det som skremmer meg mest med denne forhandleren er ikke at han regelrett til en viss grad skjeller meg ut over telefon og utviser en usedvanlig dårlig form for kundebehandling og service generelt, men at grunnen til at han gjør det er fordi han prøver å svindle til seg ekstra penger som overstiger den avtalte prisen. Fra kontrakten prøver han seg med 300kr ekstra for selve sykkelen, pluss 3500kr for reg.omkostninger (når avtalen var 2.500, men jeg hadde fortalt han flere ganger at jeg skulle registrere selv) altså 1000kr ekstra. Hvis vi ser bort ifra de 300 (som han skyldte på at engangsavgiften hadde steget, men vi avtalte pris i februar 2009, så da holder ikke den), så prøver han altså å lure til seg 1000kr ekstra. Og unnskyldningen ? For klargjøring og frakt fra LAGER til butikk!! (I tillegg så vet jeg at sykkelen stod i butikken når jeg avtalte kjøpet). Ren SVINDEL rett og slett!

Slike forhandlere er forbrukeres verste mareritt, og jeg ønsker derfor å opplyse flest mulig hvilken type behandling man kan forvente seg hos Landfalløya Motorcenter i Drammen.
P.S; Jeg var til enhver tid høflig og forståelsesfull (selv når han begynner å skjelle meg ut over telefon), og da skal man i det minste kunne forvente det samme av en selger, attpåtil sjefen selv. Det var andre forhandlere som hadde samme mc til samme pris, men nå sitter jeg altså igjen med ingenting. Men jeg tar det med et smil, når jeg tenker over samtalene og unnskyldningene hans så klarer jeg ikke å unngå å le av oppførselen hans

Landfalløya Motorcenter - Hvor svindel og dårlig kundebehandling står i høy kurs!
Mvh Geir.