Selv hilser jeg på alle som ferdes på en slik måte at de kan bli blaute i rævva,endog unger som drar sykker `n opp på bakhjulet får en bært-bært og en hilsen ...
intruder wrote: ↑10 Nov 2021 16:20
Selv hilser jeg på alle som ferdes på en slik måte at de kan bli blaute i rævva,endog unger som drar sykker `n opp på bakhjulet får en bært-bært og en hilsen ...
Lett å bli kjent med folk på den måten liksom
Hilser på de fleste, når jeg registrerer de. Gruppen som er dårligst til å returnere hilsen
er de som kjører digre "nebbdyr", ofte av BMW-fabrikat, synes jeg å registrere.
Sørlig ungdom setter pris på en oppmerksomhet fra oss " store kara " , men ganske mange ellers også.
Og lite hilsing tilbake når en møter disse våghalsene som kjører spredt kolonne med 30 meter mellom hver sykkel...
med intern kommunikasjon i tillegg samt mobil og duppeditter.....at de tør...
Jeg hilser på stort sett alle andre MC og av og til moped/ATV/Can-AM om de hilser på meg.
Men apropos hilsing så kjørte jeg 3 foregående dager i t-skjorte og kortbukse (fortsatt hjelm og hansker da) og da var det merkbart færre som hilste tilbake
...men uansett veldig behagelig å kjøre på "syden-vis" i varmen
intruder wrote: ↑10 Nov 2021 16:20
Lett å bli kjent med folk på den måten liksom
Med risikoen for å gjenta meg selv....
og Det er bedre å komme noen minutter for sent enn mange år for tidlig
Hilser stort sett på alle motorsykler på to og tre hjul. Men hilser du på en ungdom på en scooter, ser de oftest bare dumt på en, derfor blir det veldig sjelden man hilser på mopeder. Men det er egentlig en rar skikk.
salten.jpg
Sånne mopeder hilser jeg alltid på
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
RuneMC wrote: ↑15 Aug 2022 13:41
Jeg hilser på stort sett alle andre MC og av og til moped/ATV/Can-AM om de hilser på meg.
Men apropos hilsing så kjørte jeg 3 foregående dager i t-skjorte og kortbukse (fortsatt hjelm og hansker da) og da var det merkbart færre som hilste tilbake
...men uansett veldig behagelig å kjøre på "syden-vis" i varmen
Akkurat. Det der opplevde jeg også her om dagen. Trodde det var tilfeldig, men altså kanskje ikke..... (Turen dreide seg om småærend i tettbygd strøk, var aldri over 50.)