Onsdag mellom 19. og 20. Nå sist fikk de plukka ned sykkelen, neste gang skulle de ta for seg motor og girkasse.
Er en rerun for n'te gang, men jeg nevner det allikevel.
Er det ikke slik da??Jalmar wrote:Men det er vel kanskje slik vi vil ha det? Bare kjøp en haug av fancy deler og smokk det sammen. Fiks ferdig på et øyeblikk. Hadde enda virkeligheten vært slik....
Jalmar Skrevet: Lørdag 21 Mai 2005, 15:59 Tittel:
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, det må være noe sånt. Men problemet er at mange tror det er så enkelt som det ser ut som. Samfunnet har blitt sånn. Alle skal ha alt, og alt skal virke perfekt og være lettvint. Og får man ikke til det man prøver på første gangen, da får man sette seg ned å rope om hjelp.
Du mener det andre programmet :p dette er man han andre som tar seg tid osv, han har jo lagd fly selv da ffsJalmar wrote:Ja, og resultatet blir vel at alle fjortisa tror man kan restaurere en Triumph på tre onsdagskvelder![]()
neida, det er moro å se slike programmer. Men jeg syns det er så veldig lettvint og slurvete det de gjør. Så på et program der de kjøpte en gammel Ford Capri som de skulle fikse opp. Bl.a. skifta de begge forskjermene, og solgte bilen videre. Men forskjermene ble ikke understellsbehandlet. Så den stakkars jenta som tilslutt kjøpte bilen vil jo måtte skifte forskjermer igjen etter en liten stund. En annen ting de gjorde var å skifte foringer i forstillinga. De hadde frahverandre hele forstillinga, men tok ikke forstillingskontroll på den etterpå. De nevnte ikke at det kunne være lurt å sjekke spissinga engang.
Men det er vel kanskje slik vi vil ha det? Bare kjøp en haug av fancy deler og smokk det sammen. Fiks ferdig på et øyeblikk. Hadde enda virkeligheten vært slik....
MotorvarmerJalmar wrote:Du Ragnhild, gasserne på Z'en er så enkle at selv en unge kunne fikse det meste der. (Jeg klarte det jo)
Men vi løser dine problemer på Discovery-måten:
1. Kaldstart. Monter motorvarmer.
2. Hovedlys. Kjøp hodelykt.
Så nå er vel alt iorden igjen? Vi ses i neste episode da vi skal bygge et enkelt helikopter.