Biker man

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
User avatar
Svennis
Posts: 160
Joined: 21 Jun 2006 00:26
MC: 2007 Harley Davidson VRSCDX Night Rod Special. Kess tech effektannlegg, ellers ganske original (Ennå:-))
2015 Street Glide Special
Location: Lørenskog

Biker man

Post by Svennis »

Hadde sinnsykt uflaks på torsdag kveld, parkerte sykkeleen utenfor et gatekjøkken, satt ute å spiste, da jeg plutselig så sykkelen falt. Asfalten hadde blitt myk pga varmen og den gikk igjennom.

Resultat: Bøyd clutch hendel, knekt fothviler, oppskrapt speil, og riper i kåpe.

Tok meg så en runde for å finne deler på fredag, men det er enklere sagt enn gjort, ingen hadde deler til min honda vtr på lager i Norge og det virket ikke som om noen var så veldig interresert i å hjelpe heller, opplevde dårlig service. Hos en forhandler presterte man til og med å si at det var fordi sykkelen min var blitt for gammel. Er en 2001 modell. :shock:

Ble rimelig stresset, ringte alle opphoggere, butikker, men ingenting. Ringte så til http://www.bikerman.no og snakket med en hyggelig kar, han ga meg en utrolig god service, og ordnet opp for meg. Fant deler til min sykkel og fikk sent det med det samme. Kl. 1000 neste dag, var det en pakke i posten med delene jeg trengte, så da var helgen reddet allikevel.

bikerman visste hva virkelig god service var og skal ha all ære for det og har en fremtidig god kunde.
User avatar
FZ1
Posts: 161
Joined: 07 Apr 2007 20:20
MC: 2009 KTM 690 SMC/Enduro R
2010 KTM 530 EXC
2005 Suzuki RM-Z 250
1981 Huqvarna 520 AE
Location: Kongsberg

Re: Biker man

Post by FZ1 »

Helt enig, glimrende service fra Bikerman :D
Post Reply