Toppboks til Honda CBR 600 F (F2, 1991)?

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
User avatar
hakrist
Posts: 80
Joined: 12 Jun 2007 20:40
MC: Honda CBR600F 1991 (F2)

Toppboks til Honda CBR 600 F (F2, 1991)?

Post by hakrist »

Heisann folkens. Ny på forumet her. Heeeelt fersk på MC. Fikk lappen på fredag!

Uansett...jeg lurte på om noen her har erfaring med toppboks eller liknende til honda CBR 600 (F2). Har sitti i hele kveld og lett igjennom nettet, samt bladd igjennom hele katalogen til givi, men har nå gått meg fullstendig vill i alt av muligheter og deler.

Problemet er at jeg ikke ser å finne noe monteringssett (fra givi) for Honda CBR årgang 1991-1994. Jeg finner kun deler til årsmodell før og etter.

Kan dette være riktig? Noen som vet om alternativer? Kan monteringsett til andre årganger tilpasses med lettere modifisering? Hva med universalfestet deres? Vil det passe?

Vet at softbags er en mulighet da, men ser på en toppboks som mye mer praktisk av flere årsaker. Kan også vurdere sidebag, men...njaei. Vil ha toppboks. Hm.dersom alt feiler så får jeg sveise samen et feste selv, men det må da finnes noen ferdig løsning å få tak i.
Last edited by hakrist on 20 Jun 2007 09:32, edited 1 time in total.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Toppboks til Honda CBR 600 F (F2, 1991)?

Post by supermons »

Grattis med lappen og sykkel!

Vet jeg har sett mange CBR til salgs med toppboks, kanskje det ligger brukt på finn.no og lignende sider også?
User avatar
hakrist
Posts: 80
Joined: 12 Jun 2007 20:40
MC: Honda CBR600F 1991 (F2)

Re: Toppboks til Honda CBR 600 F (F2, 1991)?

Post by hakrist »

Har sett litt rundt uten å finne noe.

Problemet er ikke å få tak i toppboks i grunn, men et festesett til akkurat denne sykkelen.
Festesett til CBR F1 er ikke noe problem å få ta i. Ei heller til F3 eller F4.

Men når det kommer til F2 klarer jeg ikke å finne noe. Har sett nå sett igjennom katalogene til alle de store boksprodusentene (givi, kappa etc...).

Litt merkelig igrunn at det ikke er laget festesett for årgangen 1991-1994. :-k
Post Reply