Hansker anbefales? ca 200-250$

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
User avatar
s1lVa
Posts: 283
Joined: 29 Oct 2006 12:42
MC: CBR 600 FS
Location: Oslo

Hansker anbefales? ca 200-250$

Post by s1lVa »

Jeg tenkte jeg skulle bestille fra Kneedraggers, men er litt usikker på hvilke hansker jeg skal kjøpe. kan noen anbefale noen hansker i den prisklassen? gjerne en anbefaling fra noen som har prøvd produktet.

Har forresten tenkt å bestille noen SIDI støvler, men har jo ikke prøvd dem da. så vet ikke hvordan de sitter.
så en støvel anbefaling kommer også godt med :)

takk
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Hansker anbefales? ca 200-250$

Post by supermons »

Jeg hadde sett meg ut TCX-støvler før jeg dro på mc-messa i Gøteborg, og etter å ha prøvd dem der fant jeg ut at de ikke passet meg i det hele tatt. Prøvde mange merker før jeg fant noen som satt godt. Så mitt tips er å dra ut i et par butikker å prøve til du finner noe som faktisk passer deg, istedenfor å gjøre feilkjøp.
User avatar
s1lVa
Posts: 283
Joined: 29 Oct 2006 12:42
MC: CBR 600 FS
Location: Oslo

Re: Hansker anbefales? ca 200-250$

Post by s1lVa »

Ja tanken slo meg... men det er ikke kult å dra til en butikk og prøve ting de selger når du ikke har noen som helst intensjon om å kjøpe det fra dem :P men jeg kan jo bare stikke til en butikk og bare si at jeg kun ønsker å prøve :P hvem kan nekte? ;)
User avatar
Bente
Posts: 23
Joined: 09 Jan 2008 23:49
MC: R6 Yamaha, plenty modifisert.. ;)
Location: Trondheim
Contact:

Re: Hansker anbefales? ca 200-250$

Post by Bente »

Jeg er i allefall kjempefornøyd med Sidi Vertigo'ene mine! :)

De har vært kjørt mange timer i regnvær uten å trekke vann, og har regulering av størrelsen på leggen, så skoen sitter godt uansett om du velger å kjøre med eller uten skinndress nedi skoa...

Bestilte fra http://www.fc-moto.de i fjorsommer.

Hadde goretex-"racing"-støvlene til Oxstar (som nå heter TCX) tidligere, og også disse holdt vannet ute, men der var det dårlig med plass til fotball-leggene mine gitt, hehe, og langt mindre plass når skinndressen skulle nedi i tillegg :roll:
Post Reply