Hva syns dere om mopedportalen og bike?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Locked
_Adler_

Hva syns dere om mopedportalen og bike?

Post by _Adler_ »

Har sett at mange er negative til mopedportalen og bike.
Hva er grunnen til dette, altså hva er så dårlig med disse 2 forumene?
Vet at det er mange useriøse innlegg, og brukere for den del, på bike.
Har ikke merket noe negativt på mopedportalen hittil, bare at det er ustabilt og til tider tregt.

Håper en slik tråd aksepteres, for jeg holder på ingen måte på å reklamere for disse 2 forumene.
Last edited by _Adler_ on 03 Jul 2005 21:45, edited 1 time in total.
Yamaha Aerox 2004

Image
LinnSurion

Post by LinnSurion »

mopedportalen synes jeg er så useriøse, de har prøvd å ta seg sammen nå, men det virker ikke helt.
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
_Adler_

Post by _Adler_ »

LinnSurion wrote:mopedportalen synes jeg er så useriøse, de har prøvd å ta seg sammen nå, men det virker ikke helt.
Syns de på mopedportalen virker seriøse. Mye nyttig stoff på den siden, egentlig. Nå må det også sies at jeg ikke vet hvordan det var tidligere og har heller ikke fått noen negative og/eller positive erfaringer enda.
Yamaha Aerox 2004

Image
Kriz

Post by Kriz »

mopedportalen er litt for fjortis... også så mye unødvending spam hvertfall i film trådene "laster ned" "30mb igjen" "gleder meg" etter du har lest gjennom 3 sider med det så er det 3 sider med dårlig kritikk
Kosh

Post by Kosh »

Mopedportalen er for mopeder, og på bike skriver altfor mange på sære dialekter, som gjør det altfor slitsom å lese.
V4 fun
Dominator
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1

Post by Dominator »

På bikeforumet er det en guru som har kjørt roadracing som alle ser opp til. Han skriver dialekt a lá nordnorsk så da aper alle etter ham og skriver på samme måte. Guruen er egentlig ganske vittig, og mange prøver å overgå ham i vittigheter for å "ta" ham på ihvertfall ett område. Resultatet er ufattelig mange svar med barnslig humor. 9 av 10 innlegg er rett og slett bare piss. Så dersom du setter umåtelig stor pris på dårlig, barnslig humor er bike.no stedet for deg.
Kristiansen

Post by Kristiansen »

< 3 Mc-Forumet < 3
_Adler_

Post by _Adler_ »

Dominator wrote:På bikeforumet er det en guru som har kjørt roadracing som alle ser opp til. Han skriver dialekt a lá nordnorsk så da aper alle etter ham og skriver på samme måte. Guruen er egentlig ganske vittig, og mange prøver å overgå ham i vittigheter for å "ta" ham på ihvertfall ett område. Resultatet er ufattelig mange svar med barnslig humor. 9 av 10 innlegg er rett og slett bare piss. Så dersom du setter umåtelig stor pris på dårlig, barnslig humor er bike.no stedet for deg.
Bike.no visste jeg var elendig, og i tillegg så liker jeg ikke barnslig og dårlig humor så da er det jo helt klart ikke et forum for meg. Er bare teit å skrive dialekt uansett hvor og hva man skriver.

Har et eksempel som Suzuki_TSX skrev:
Nå eg kikke, så smedle d av og te i pottå.
Nogen så vett kefor??

Han vil heller ikkje starta lenger! Han sveiv godt for en dag si, men idag så ville han ikkje!
Helt forferdelig å skrive slik! Hva er "smedle" for noe :?
Yamaha Aerox 2004

Image
TDK

Post by TDK »

MP er jo greit nok, veldig mye informasjon, men også mye piss.

Bike er jo urinalen av alle forum...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Godfather of K1M

Post by Godfather of K1M »

Mopedportalen har ikke sånne Oransje "merker" ved siden av nye poster... litt rotete..
Motorhispania RX 2003
_Adler_

Post by _Adler_ »

Mopedportalen bruker Invasion powerboard, forøvrig det samme som Hardware nettverket bruker, så er du vant til det er også Mopedportalen oversiktlig. Syns selv Mopedportalen er oversiktlig, noe bike.no LANGT I FRA ER! Er sikkelig uoversiktlig og så har de ikke søke-funksjon, etter det jeg ahr sett :?
Yamaha Aerox 2004

Image
Cartman

Post by Cartman »

Nå har dere fått sagt deres mening OG reklamert for enkelte forum (merker en klar tendens i enkelte innlegg), tror vi sier stopp her..
Locked