CC tilbake på nmcf?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
Trulso

CC tilbake på nmcf?

Post by Trulso »

si meg var ikke grunnen til at ett nytt forum vart laget at CC var borte? må si d virker som han er tilbake nå, eller er d bare jeg som er på jorde!?
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 13 Nov 2008 21:03, edited 1 time in total.
Trulso

Post by Trulso »

neineinei.. var ikke d jeg mente! asså, jeg bare lurer jeg :P så bare plutselig cc på nmcf igjen :? men gidder ikke surfe 2 plasser, så blir vel hær jeg :twisted:
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

CC har vært der en god stund nå... jeg har lagt merke til at det ikke er like stor trafikk nå som det var før, og derfor går det fint ann å være innom begge stedene!
Trulso

Post by Trulso »

hehe, han så vel at ingen brukte forumet lenger...
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

Vet ikke helt jeg. Det har vært mange teorier og diskusjoner om akkurat det der. Noen har sikkert lagt merke til at han bare er innom en viss periode i året.
Og hvis han av en eller anna grunn ikke kan drive siden når han er vekk så...
Vel, som sagt likte jeg meg godt på NMCF jeg, men nå blir det litt "gammeldags" på en måte. Det føles ikke som før.
Trulso

Post by Trulso »

hmm.. ja, han må vel tjene litt på og ha reklamen dær kansje å? hehe =P men uansett er ikke d samme nei, liker bedre dette forumet, endig dær ;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Her har du folk som bryr seg, og der... har ... du... hmmm.... Ingen som holder igjen noen her. Gjør som dere selv ønsker :wink:
KØLLA

Post by KØLLA »

Bruker og stikke innom alt som er av mc-forum daglig. Synes alt er som det skal være på denne årstiden, altså lav trafikk pga. at det er sommer og at folk ikke skal sitte og trykke trynet inne i en pc skjerm. Har også en følelse av at dagens brukere er for en stor del drømmere og ikke stort mer enn det.
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure
It’s my birthday

Post by Ragnhild »

Ja ja, KØLLA du får nå bare drømme 8)
Blir mest drøm på meg en ukes tid iallfall. Skal på en liten utflukt pr blikkboks m/fire hjul, så Panthern må nok stå i ro desverre :cry:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
thtessem

Post by thtessem »

Det som er litt herlig e og vær som løven. Jakter og så ligger den stille resten av dagen.

Så jeg holder meg nesten altid her.
Har noen andre hobby linker jeg holder på med. Men det er lite trafikk på den andre ja heheh. :smt116
Mvh
Tor Harald Tessem
http://www.thtessem.net
Savner mcen sin :-(
ChristR

Post by ChristR »

KØLLA wrote:Bruker og stikke innom alt som er av mc-forum daglig. Synes alt er som det skal være på denne årstiden, altså lav trafikk pga. at det er sommer og at folk ikke skal sitte og trykke trynet inne i en pc skjerm. Har også en følelse av at dagens brukere er for en stor del drømmere og ikke stort mer enn det.
Det du sier høres logisk ut, men fakta er faktisk at forumer setter sine antall brukere online rekord på sommeren... Det er litt rart.. :S
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Post Reply