CC tilbake på nmcf?
CC tilbake på nmcf?
si meg var ikke grunnen til at ett nytt forum vart laget at CC var borte? må si d virker som han er tilbake nå, eller er d bare jeg som er på jorde!?
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
-
-
Vet ikke helt jeg. Det har vært mange teorier og diskusjoner om akkurat det der. Noen har sikkert lagt merke til at han bare er innom en viss periode i året.
Og hvis han av en eller anna grunn ikke kan drive siden når han er vekk så...
Vel, som sagt likte jeg meg godt på NMCF jeg, men nå blir det litt "gammeldags" på en måte. Det føles ikke som før.
Og hvis han av en eller anna grunn ikke kan drive siden når han er vekk så...
Vel, som sagt likte jeg meg godt på NMCF jeg, men nå blir det litt "gammeldags" på en måte. Det føles ikke som før.
Bruker og stikke innom alt som er av mc-forum daglig. Synes alt er som det skal være på denne årstiden, altså lav trafikk pga. at det er sommer og at folk ikke skal sitte og trykke trynet inne i en pc skjerm. Har også en følelse av at dagens brukere er for en stor del drømmere og ikke stort mer enn det.
-
- MC: BMW R1200GS Adventure
- It’s my birthday
Ja ja, KØLLA du får nå bare drømme
Blir mest drøm på meg en ukes tid iallfall. Skal på en liten utflukt pr blikkboks m/fire hjul, så Panthern må nok stå i ro desverre

Blir mest drøm på meg en ukes tid iallfall. Skal på en liten utflukt pr blikkboks m/fire hjul, så Panthern må nok stå i ro desverre

Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Det du sier høres logisk ut, men fakta er faktisk at forumer setter sine antall brukere online rekord på sommeren... Det er litt rart.. :SKØLLA wrote:Bruker og stikke innom alt som er av mc-forum daglig. Synes alt er som det skal være på denne årstiden, altså lav trafikk pga. at det er sommer og at folk ikke skal sitte og trykke trynet inne i en pc skjerm. Har også en følelse av at dagens brukere er for en stor del drømmere og ikke stort mer enn det.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw