Hvilken barberhøvel, for menn, syns du er best?
-
Gjør man det?_Adler_ wrote:Barberskum eller -gel minsker vell også friksjonen slik at huden ikke blir så "irritert"?
Er det vanlig å bli litt nummen der man har barbert, altså som om det kjennes ut som om man har fått litt bedøvelse?
Merker ikke det jeg; ikke nå lenger i hvertfall.
Tror Gel er bedre enn skum, har hørt det på TV...jepp...homsepatruljen eller hva det var.
Jeg føler det slik i alle fallÆ'ndalitten wrote:Gjør man det?_Adler_ wrote:Barberskum eller -gel minsker vell også friksjonen slik at huden ikke blir så "irritert"?
Er det vanlig å bli litt nummen der man har barbert, altså som om det kjennes ut som om man har fått litt bedøvelse?
Merker ikke det jeg; ikke nå lenger i hvertfall.
Tror Gel er bedre enn skum, har hørt det på TV...jepp...homsepatruljen eller hva det var.

Det kan også være at det er pga. at det er litt uvant å kjenne på der det er glatt nå (dun tidligere)

Tror jeg kjøper meg Gel snart.
Yamaha Aerox 2004

-
Jeg trenger bare vann egentlig.
Men var det 9 av 10 menn som hadde sår hud i ansiktet? De sa noe slik pi det programmet.
De sa også at det var lurt å klaske på litt varmt vann slik at hårene skulle utvide seg. Så skulle man påføre Gel, for deretter å dra MED hårveksten. Etter det skulle det følge en ny runde GEl og dragning MOT hårvekstretningen.
Personlig synest jeg det var enklere å dra mot hårene med en gang, da holder Gel'en mye lengre og så går det fortere.
Men vær forsiktig med Gel'en, du trenger ikke så mye mer enn en dott i hånda for å dekke annsiktet.
Men var det 9 av 10 menn som hadde sår hud i ansiktet? De sa noe slik pi det programmet.
De sa også at det var lurt å klaske på litt varmt vann slik at hårene skulle utvide seg. Så skulle man påføre Gel, for deretter å dra MED hårveksten. Etter det skulle det følge en ny runde GEl og dragning MOT hårvekstretningen.
Personlig synest jeg det var enklere å dra mot hårene med en gang, da holder Gel'en mye lengre og så går det fortere.
Men vær forsiktig med Gel'en, du trenger ikke så mye mer enn en dott i hånda for å dekke annsiktet.
-
Takk for tipset, sånn jeg kommer til å gjøre det heretterÆ'ndalitten wrote:Jeg trenger bare vann egentlig.

- Skyt her -