Sjekk av ventilklaring
Sent from my iPhone using Tapatalk
LordShaft wrote:Hahaha noe sier meg at du har hatt å gjør på i natt [emoji23][emoji23]Flattop wrote:Har akkurat vært inne på soverommet for å forsøke å få tak på og kaste ut en salamander.
Fruen er ikke utpreget glad i slike krabater, men foreløbig er det 1-0 til salamanderen.
Da vil jeg anbefale deg å gå for alt annet enn GoPro!Adele wrote:Sitter egentlig bare og slapper litt av foran maskinen og tenker å kanskje rydde litt eller spille litt fotball, meen så tenker jeg også p en ting:
Tenkte å kjøpe et gopro-kamera og mikrofon og filme mine egne turer og kjøretimene, er det noen av dere som har erfaring med slikt utstyr og evt. har noe og anbefale? Jeg ønsker foreløpig ikke å bruke spesielt mye penger, men jeg ønsker et produkt som ihvertfall filmer i full hd.
Ordentlig pms plagerKant1 wrote:Hva gjør jeg akkurat nå:
Depper over at jeg ikke får kjørt, trøsteshopper på Ebay og studerer kart. Mest trøsteshopping.. førstesida av Gmail'en min er fyllt med ordrebekreftelser og "shipping quotes" fra hele verden. Er jo litt trøst i det, og litt kjekt å dille med gamlesykkelen.
Den skal brukes når jeg kommer hjem igjen.... finne på noe gøy som jeg ikke har gjort før
Ops, Contour har ikke 1080@60fps...LordShaft wrote:Da vil jeg anbefale deg å gå for alt annet enn GoPro!Adele wrote:Sitter egentlig bare og slapper litt av foran maskinen og tenker å kanskje rydde litt eller spille litt fotball, meen så tenker jeg også p en ting:
Tenkte å kjøpe et gopro-kamera og mikrofon og filme mine egne turer og kjøretimene, er det noen av dere som har erfaring med slikt utstyr og evt. har noe og anbefale? Jeg ønsker foreløpig ikke å bruke spesielt mye penger, men jeg ønsker et produkt som ihvertfall filmer i full hd.Ta noe som passer bedre på hjelmen, har halve prisen, 1080p oppløsning i 60fps.
Selv hadde jeg bare vurdert ett kamera om jeg skulle begynt å filme fra hjelmen igjen! Å det er Contour. skyv knappen fram eller bak for å filme eller slutte å filme. Ojda bruker dette kamera blandt annet. Å du kan se på kvaliteten i filmene hans at det er ikke noe grunn til å gå opp til gopro
http://www.elkjop.no/product/foto-og-vi ... amera-sort
Adele wrote:Hmm..ja, det tenkte jeg også om Go-pro. Når jeg har kjøretimer kommer jeg til å bruke skolens utstyr og da får jeg ikke montert kameraet på hjelmen. Dessuten er det jo et stort pluss å kunen bruke kameraet til andre ting og kunne feste det til overkroppen, på sykkelen, hjelmen, bilen osv.
Men er det egentlig et så stort minus at det ikke er 60 fps? For selv om Roam 3 har noen mangler er det så mye rimeligere at jeg egentlig kunne ha levd med de manglene. Men som Flanker sier hadde det vært mye bedre med midtstilt kameravinkel og monteringen på haken. *
Hva tenker dere? Er Roam godt nok og finnes det andre alternativer jeg kan vurdere? Jeg har notert meg Roam ihvertfall. Jeg prøver å finne ut av det selv, men det finnes sååå mange forskjellige kameraer :
Tusen takk for alle svarene hittil (:!