Selvsagt er det to ganske like pakninger og den ene var ikke å få i oem. Og var heller ikke med i kit'et fra Kedo som jeg trodde.
Så da må vi nok vente ei uke til eller to - som vanlig. Ligger i molekyler nede i garasje nå, og har så langt ikke ødelagt eller tulla bort noe - tror jeg. Kom sprettende ei kule, men jeg fant igjen den på gulvet. Men hvor den skal være blir moro å finne ut av, da kulene ikke er med på deletegningene.
carbz.jpg
carbz2.jpg
Bestilte samtidig dustcaps til gaffelbeina, så jeg blir kvitt den uoriginale trekkspillbelgen (som jo er praktisk og bedre for gaffelbeina, men penere uten,) og ny replica bremseslange i sort, så den blå ikke skal skjære i øynene mine lengre

Den er ikke så langt unna der jeg vil ha den nå..
gaffelbein.jpg
Fikk sveisa på et øre på venstre side i går, så jeg kan feste en holder til sideveske på venstresida. Hadde ikke sveisa siden jeg gikk GK MEK i 1995-1996, men det blir da greit. Bomma selvfølgelig på referansepunktet så den kom en liten cm for langt bak til å passe annet utstyr. Får se om det blir vinkelsliper og nytt forsøk, eller at det bare får være sånn... Skal ta bilder senere i dag.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.